Friday, January 1, 2016

התחלות...

שנה חדשה זו הזדמנות מצויינת להתחלה חדשה
אולי החלטה חדשה
אולי החלטה ישנה שבאה לידי ביטוי בדרך חדשה ☺

2016 מתחילה היום
אחרי ששלחתי את בנותיי ובעלי לבית ספר / גן / עבודה (בהתאמה),
לקחתי לי פסק זמן לעצמי, ליצירה שלי, להנאה שלי
חשבתי להכין כמה כרטיסים, עם איחולים לשנה הקרובה
לכולכן (כולכם?) וגם לעצמי:

אז האיחול הראשון שלי הוא האמינו בעצמכם
מי שזה בא להם בטבעיות - מה טוב
אבל לרובינו זה ממש לא
גם אם אנחנו יודעים בשכל "מה אנחנו שווים" - זה קל להתבלבל ולהרגיש קטנים
אני מאחלת לכולנו שנה של אמונה ביכולות שלנו והבאתן לידי ביטוי!
הכרטיס אמנם פשוט - אבל אני מתלבטת אם האמונה בעצמנו כל כך פשוטה
אולי בשנת 2016 נחליט שזה יהיה חלק מאיתנו - פשוט ככה ☺




האיחול השני: העריכו את היופי בכל דבר
אני חושבת שהבנות שלי נותנות לי השראה לעשות את זה
למרות שלפעמים אני שוכחת
כל כך קל לשמח ילדים
שלא חושבים על הצד החומרי בכל דבר
שלא מתחשבנים על הערך הכספי של הדברים
שמספיקה מדבקה, מילה טובה, חיבוק ונשיקה לשמח אותם ולהאיר להם את היום
ואולי אם נדע גם אנחנו, להסתכל על מה שחשוב
ולא על המחיר הכספי של הדברים
נחייך יותר, נצחק יותר, נהנה יותר ונרגיש יותר





האיחול השלישי: עשו את היומיום קסום
אולי הפירוש המילולי שכתבתי הוא לא היחיד, או לא המדויק, אבל זה מה שנכון לי כרגע לאחל
קצת מתקשר לי לברכה הקודמת, אבל הברכה הזאת עומדת בפני עצמה
שגרה זה לא רע
אבל גם שבירת שגרה זה לא רע
גם הרגעים הקטנים והיומיומיים יכולים להיום קסומים ומשמעותיים






בקיצור (אחרי כל כך הרבה זה לא חוקי לכתוב "בקיצור"):
שתהיה שנה מוצלחת, עם הרבה הגשמה, סיפוק, יצירתיות,
שנדע להבחין בדברים החשובים ולהעריך את כל מה שיש לנו
ושיהיה טוב ☺

איזה איחולים הייתן מוסיפות?

No comments:

Post a Comment